Στρατηγική Content Marketing

Tι είναι το Content Marketing

Το content marketing αφορά όλες τις διαδικασίες και τρόπους δημιουργίας και διανομής περιεχομένου για να προσελκύσει, συσχετίσει με την μάρκα,  δυνητικούς αγοραστές αποσκοπώντας σε συγκεκριμένα actions που οδηγούν στο κέρδος. 

Το content  δεν αντλεί μόνο την προσοχή αλλά ικανοποιεί τις ανάγκες του χρήστη για πληροφόρηση ενώ δημιουργεί προϋποθέσεις βελτίωσης του brand loyalty.

Το content marketing επηρεάζεται από την εταιρική κουλτούρα, τους πόρους της επιχειρήσεις, το budget , τις συνεργασίες και προϋποθέτει διαμορφωμένη στρατηγική και θέσπιση στόχων. 

Η μάχη για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κοινού μας μέσω του περιεχομένου πλέον είναι ιδιαίτερα δύσκολη μια και o κύριος συντελεστής και ρυθμιστής της online επικοινωνίας είναι ο χρήστης.

Content Marketing – Οφέλη

  • Ορίζεται ως το σύγχρονο SEO
  • Αποτελεί την κύρια πηγή για το Lead generation
  • Δημιουργεί και ενισχύει το Authority ,expertise, trust
  • Συμβάλλει στο Brand awareness
  • Δημιουργεί “αξία” , φήμη και μια ιστορία γύρω από το προϊόν την υπηρεσία ή την μάρκα.
  • Μακροχρόνια εξοικονομεί κόστη
  • Δημιουργεί αλλά και ενισχύει την σχέση της εταιρίας με τους πελάτες της

Content marketer ή engineer 

Ο όρος content engineer περιγράφει έναν νέο τύπο marketing manager που δημιουργεί, βελτιστοποιεί, διανέμει διάφορους τύπους και formats περιεχομένου στα κατάλληλα media και social networks θέλοντας να κάνει engage τον χρήστη χρησιμοποιώντας  στατιστικά, εργαλεία και τεχνολογίες marketing analysis. 

Εκπόνηση στρατηγικής Content Marketing

Για να διαμορφώσετε στρατηγική θα πρέπει να εκπονήσετε ένα πλάνο! Υιοθετήστε  document strategy !

  • Business Plan ( Προκλήσεις , Αποτελέσματα )
  • Επιχειρηματικοί στόχοι που θέλουμε να εκπληρώσουμε με το Content Marketing ( Τι ελπίζουμε να πετύχουμε με το content marketing που θα εφαρμόσουμε; )
  • Κατάστρωση στρατηγικής για τα Conversions
  • Δημιουργήστε και αναπτύξτε στους συνεργάτες την συνείδηση για την αναγκαιότητα του Content Marketing
  • Θέστε στα υψηλόβαθμα στελέχη και μετόχους το θέμα του Content Marketing ως σημαντική προτεραιότητα στο business plan της εταιρίας
  • Δημιουργήστε buyer personas , αναλύστε τα στάδια του buying process για κάθε μια persona ξεχωριστά, απαντήστε σε όλα τα ερωτήματα για όλα τα στάδια του buying process.
  • Map your content , δηλαδή καθόρισε το περιεχόμενο που θα χρησιμοποιείς για κάθε persona σε κάθε στάδιο του κύκλου αγοράς των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε
  • Δημιουργούστε “ιστόριες” για το brand σας
  • Καταστώστε το πλάνο με τα κανάλια διανομής του περιεχομένου σας

Το ζητούμενο είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του περιεχομένου σύμφωνα με τους Στόχους και τα Conversions που έχουμε θεσπίσει!

Ανάλυση και παρατήρηση για το Content Marketing

WHO

Σε ποίους απευθυνόμαστε;

External / Internal research
Tip :Μπορούμε να ξεκινήσουμε την ανάλυση και τις ενέργειές μας για τα τμήματα της αγοράς που αποδίδουν το 80% των κερδών μας και όχι για όλα τα segments.

How

Πώς τα τμήματα δυνητικών πελατών μας αναζητά / αξιολογεί και αγοράζει τα προϊόντα μας ;
Διαμορφώνουμε το κατάλληλο περιεχόμενο και επιλέγουμε τα κατάλληλα κανάλια

Medium

Μπορεί το περιεχόμενο να μεταδοθεί στα περισσότερα κανάλια ; (Web, Mobile, Print, Press, Promotions / Events )

Message

Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ανάλογο με το στάδιο αγοράς προϊόντος που βρίσκεται ο πιθανός πελάτης. Επίσης θα πρέπει να διαφοροποιείται και με κριτήριο την ήδη υπάρχουσα σχέση του υποψήφιου πελάτη.

Audience & buyer insights

Μελέτη Buyer Personas
Ανάλυση και κατανόηση του buying process

Σε αυτό το σημείο καταγράφουμε πώς το κοινό μας αντιλαμβάνεται το content μας και πώς αυτό επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά.

  • Buyers ( Ανακαλύπτουμε personas με τα χαρακτηριστικά τους )
  • Influencers ( Ανακαλύπτουμε personas με τα χαρακτηριστικά τους )

Μελετάμε και αναλύουμε τα χαρακτηριστικά του κοινού μας.
Δεν κτίζουμε το κοινό μας αλλά το κατανοούμε!
Το κοινό μπορεί να είναι μια σειρά ανθρώπων που επηρεάζουν να γίνει μια συγκεκριμένη πώληση. Οπότε για την μελέτη και κατηγοριοποίηση του κοινού θα χρειαστεί να γνωρίζουμε το buying process.

Content Marketing – Goals & Metrics

Μετρήσεις Επιτυχίας – Content Marketing

Η αποτελεσματικότητα των ενεργειών content marketing αξιολογείται κυρίως με metrics όπως το Website traffic , Leads , Πωλήσεις και το engagement των χρηστών μας.

Μετρήσεις όπως «Benchmark lift of company awareness», «Benchmark lift of service awareness», και «Customer renewal rates» αφορούν λιγότερο από το 30% των Content Marketers

Content Conversion Στρατηγική

  1. Content 🡪 στοχεύει σε Conversion & αντίκτυπο στην επιχείρηση
  2. Content Στρατηγική 🡪Στόχοι (παραδείγματα : προσέλκυση νέων πελατών ή επαναληπτικές αγορές από υπάρχοντες πελάτες)
  3. Content Conversion Strategy : Καταγράφει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ touch points επαφής του κοινού με το content μας. Ποία κανάλια έχουν καλύτερο Conversion Rate ;

-Επιλογή touch points που μέσω αυτών επιτυγχάνονται πωλήσεις ή άλλο conversion
Παραδείγματα touch points : websites, blogs, google search engine , slideshare, facebook κλπ
-Τα βήματα μεταξύ touch points μέχρι την “sales area” καλό είναι να είναι λίγα, το mapping πρέπει να είναι short.

-Διαφοροποίηση commercial content και no commercial content. Καλό είναι να χρησιμοποιούμε commercial content αφού έχουμε πείσει τους χρήστες μας με no commercial πρώτα. To call to action θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει στα touch points !

Τα κύρια βήματα στοιχειοθέτησης της στρατηγικής μετατρεψιμότητας του περιεχομένου

Τα κύρια βήματα στοιχειοθέτησης της στρατηγικής μετατρεψιμότητας του περιεχομένου που καθοδηγεί το κοινό μας να κάνει τις επιθυμητές ενέργειες που έχουμε ορίσει.

-Κατανοήστε το ταξίδι του αγοραστή
-Επιλέξτε τα σωστά θέματα και μορφές περιεχομένου
-Γνωρίστε τα προβλήματα ή ερωτήματα χρηστών που εξυπηρετεί και απαντά το περιεχόμενό σας
-Γνωρίστε σε τι διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας και σε τι θεωρείστε μοναδικοί
-Αξιοποιήστε περιεχόμενο που λειτουργεί ως lead Magnet ( που πρσελκύει leads )
-Χρησιμοποιήστε στρατηγικά CTA
-Προσδιορίστε περιεχόμενο με κορυφαία απόδοση

Τι είναι Digital Content – Ορισμός

Εν συντομία , digital content  είναι η  κάθε πληροφορία που είναι διαθέσιμη για τους χρήστες και περιλαμβάνει web pages, images, music, audio, white papers,  software downloads, υλικό εκπαίδευσης (educational materials ) κ.λπ

Παραδείγματα content :

  • Λίστες : Top Ten themes
  • Άρθρα (Washington Post, The New York Times etc )
  • Φωτογραφίες ( Photobucket 2003, flickr)
  • Cinemagraphs ( μίξη φίλμ και φωτογραφίας , animated gif )
  • Infographics (παρουσίαση δεδομένων και πληροφορίων με πινακες , διαγράμματα, εικόνες κλπ )
  • Interactive infographic
  • Video
  • Video Infographics (video παρουσίαση πληροφοριών )
  • Kinetic Typography ( animated γραφή)
  • Graphs
  • Κουίζ
  • White papers
  • Οδηγοί Αγοράς
  • Podcasts
  • MP3 – MP4

Digital Content επιλογή

Διαδικασία επιλογής Content

Προϋπόθεση για την επιλογή του content είναι η ενεργοποίηση μάρκετινγκ ανάλυσης διαδικασιών που έχουν τα εξής δυο πεδία:

Α) Internal Analysis : τι μπορώ να διαθέσω ως content και που διαφοροποιούμαι από τους ανταγωνιστές ;

Β) External Analysis : Τι είναι αυτό που αναζητά η αγορά και το κοινό μας;

Digital Content – Επιχειρηματικά Μοντέλα

Free vs Paid

Ίσως η πιο «γκρίζα» διαφοροποίηση περιεχομένου που ακόμα βρίσκεται σε test στάδιο  !

Από την στιγμή που τα media κατάλαβαν ότι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού τους χρησιμοποιεί digital μέσα για την πρόσβασή του σε πληροφορίες προσπαθούν να δουν  ποίο business μοντέλο διάθεσης content θα μπορούσε να είναι πιο επικερδές για αυτά.

Ιδιαίτερα μεγάλη δοκιμασία, όσων αφορά την διανομή content,  πέρασε η μουσική βιομηχανία . Μέσω της ανάπτυξης file sharing μεθόδων ( Napster κ.λπ ) τα «προϊόντα» μουσικής παραγωγής με νόμιμους αλλά και παράνομους τρόπους διανέμονταν γρήγορα , εύκολα και δωρεάν παγκοσμίως δημιουργώντας  μεγάλες ζημιές σε όλη την αλυσίδα της μουσικής παραγωγής αλλά και διαφυγόντα κέρδη. 

         Σήμερα η μουσική βιομηχανία βρήκε κανάλια διανομής που αποφέρουν έσοδα  πχ μέσω του Apple’s iTunes Music Store (iTMS) ή των online stores  που υποστηρίζονται  από το Windows Media Player (WMP).

Πολλοί εκδότες περιεχομένου σήμερα χρησιμοποιούν το μοντέλο των  free άρθρων  και την πληρωμή συνδρομής για full πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο, άλλοι αναζητούν τα έσοδα από διαφημίσεις.

Τελευταία αναπτύσσονται  διάφορα μοντέλα χρέωσης  διανομής περιεχομένου όπως το paywall  ( hard και soft ) , το freemioum ( free & premium ) και το Pay what you want.

Paywalls

Τα “hard” paywalls επιτρέπουν μια ελάχιστη έως μηδενική πρόσβαση σε περιεχόμενο χωρίς συνδρομή, ενώ τα “soft” paywalls επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία στο τι μπορούν να δουν οι χρήστες χωρίς εγγραφή, όπως : δωρεάν περιεχόμενο ή/και περιορισμένο αριθμό άρθρων ανά μήνα ή δειγματοληπτικά κάποιες από τις σελίδες ενός βιβλίου ή παραγράφους ενός άρθρου.

Συνδιασμός – Μοντέλων

Μια «ηπιότερη» στρατηγική paywall περιλαμβάνει την ελεύθερη πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο, διατηρώντας παράλληλα το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας πίσω από ένα “hard” paywall.

Ποία  sites ή media χρησιμοποιούν τις παραπάνω τρόπους «πώλησης» περιεχομένου;

Πώς αυτές οι επιλογές επηρεάζουν την ελεύθερη διακίνηση της πληρφορίας στο web;

Πώς επηρεάζουν τα έσοδα των media

Πώς επηρεάζουν το traffic ;

Freemium

Το Freemium είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο μέσω του οποίου ένα αποκλειστικό προϊόν ή υπηρεσία (συνήθως ένα ψηφιακό προϊόν ή υπηρεσία, όπως λογισμικό, online tools , online Games ή άλλες υπηρεσίες web) παρέχεται δωρεάν, αλλά χρεώνονται χρήματα για προηγμένες λειτουργίες, ενισχυμένη λειτουργικότητα ή εικονικά αγαθά .[1][2] Η λέξη “freemium” είναι ένας νεολογισμός που συνδυάζει τις δύο πτυχές του επιχειρηματικού μοντέλου: “δωρεάν” και “premium”.

Η φιλοσοφία του επιχειρηματικού μοντέλου Freemium :

Δώστε την υπηρεσία σας δωρεάν που πιθανώς να υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αποκτήστε πελάτες αποτελεσματικά μέσω word of mouth, affiliate marketing, search engine marketing κ.λπ. και στη συνέχεια προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, υψηλής τιμής ή μια βελτιωμένη έκδοση της υπηρεσίας σας στην υπάρχουσα βάση πελατών σας.

Παραδείγματα :
Freemium Games, linkedin, spotify, Skype

Adware

Adware ή λογισμικό που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, είναι ένα οποιοδήποτε πακέτο λογισμικού που αποδίδει αυτόματα διαφημίσεις προκειμένου να δημιουργήσει έσοδα για τον δημιουργό του.

Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται κατά τη διεπαφή του χρήστη με το λογισμικό ή σε μία οθόνη που εμφανίζται στον χρήστη κατά τη διαδικασία εγκατάστασης.

Ο όρος πολλές φορές χρησιμοποιείται για την αναφορά σε λογισμικό που εμφανίζει ανεπιθύμητες διαφημίσεις.

Pay What You Want (PWYW)

Το Pay WhatPay What You Want (PWYW) ε You Want (PWYW) είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης όπου οι αγοραστές πληρώνουν οποιοδήποτε επιθυμητό ποσό, συμπεριλαμβανομένου του μηδενός, για μια online υπηρεσία ή προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να οριστεί μια ελάχιστη (κατώτατη) τιμή ή/και μια προτεινόμενη τιμή που στην ουσία παρακινεί και καθοδιγεί τον αγοραστή. Ο αγοραστής μπορεί επίσης να επιλέξει ένα ποσό υψηλότερο από την τυπική τιμή για την υπηρεσία ή προϊόν.

Fair Pay What You Want (FairPay)

Fair Pay What You Want (FairPay), 🡪 Δίνονται κίνητρα για δίκαιη τιμολόγηση από τους αγοραστές για να τους δοθούν στις συνέχεια καλύτερες προσφορές. Το business model στηρίζεται στη φήμη του αγοραστή.

Digital Content και δικαιώματα

Έκφραση και διαχείριση ψηφιακών δικαιωμάτων

Creative Commons

Χρήση καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων αντί της ολοκληρωμένης προστασίας των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας .
Δεν υποκαθιστούν τα Copyrights, βοηθούν όμως στην διάδοση και στον καθορισμό χρήσης χωρίς συμβολαιογράφους και δικηγόρους.

Ψηφιακή διαχείριση δικαιωμάτων (DRM)

Τεχνολογικά µέσα προστασίας:
Κρυπτογράφηση των µεταδιδόµενων δεδοµένων

Υδατογράφηση του πολυµεσικού υλικού (ψηφιακές φωτογραφίες, ήχος, βίντεο κ.α).

Ανίχνευση της µη εξουσιοδοτηµένης χρήσης του προστατευόµενου υλικού.

-Σύστηµα διαχείρισης δικαιωµάτων:

  • Σύστηµα µοναδικής αναγνώρισης.
  • Γλώσσες προγραµµατισµού για τη διαχείριση των δικαιωµάτων.
  • Μεταδεδοµένα διαχείρισης των Πνευµατικών ∆ικαιωµάτων.
    Μέθοδοι και τεχνολογίες διανοµής του υλικού.
    Παράδειγμα Σύστημα χρήσης δικαιωμάτων windows :
    http://support.microsoft.com/kb/891664/el

Creative Commons – Άδειες

Attribution license – Αναφορά δημιουργού (CC BY). Επιτρέπει σε τρίτους να διανέμουν, αναμειγνύουν,
δημιουργούν πάνω στο έργο του δημιουργού, ακόμη και εμπορικά, αρκεί να αναφέρουν το όνομα του
αρχικού δημιουργού. Επιτρέπει τη μέγιστη διάδοση ενός έργου.
Attribution share alike license – Αναφορά δημιουργού + παρόμοια διανομή (CC BY-SA): άδεια
υποχρεωτικής αναφοράς του ονόματος δημιουργού και υποχρεωτικής διανομής του παράγωγου έργου
υπό ίδιους όρους. Δηλ. ο πάροχος της άδειας επιτρέπει την εμπορική χρήση και τα παράγωγα έργα με την
απαίτηση το νέο έργο να είναι διαθέσιμο με τους ίδιους όρους αδείας (share alike). Το αποτέλεσμα είναι
ότι το ψηφιακό Κοινό Κτήμα (public domain) αυξάνεται συν τω χρόνω.
Attribution non-derivatives license – Αναφορά δημιουργού + όχι παράγωγα έργα (CC BY-ND): άδεια
υποχρεωτικής αναφορά ονόματος δημιουργού από το χρήστη με απαγόρευση δημιουργίας παράγωγου
έργου.
Attribution non-commercial license – Αναφορά δημιουργού + μη εμπορική χρήση (CC BY-NC): άδεια
αναπαραγωγής, διάδοσης, παρουσίασης και δημιουργίας παράγωγου έργου με:
Υποχρεωτική αναφορά στο όνομα του αρχικού δημιουργού
Απαγόρευση χρήσης του αρχικού έργου ή παραγώγων του
Μη επιβολή του όρου share-alike
Attribution non-commercial non-derivatives license – Αναφορά δημιουργού + μη εμπορική
χρήση + παρόμοια διανομή (CC-BY-NC-SA)
:
Υποχρεωτική αναφορά στο όνομα του αρχικού δημιουργού
Διάθεση και παρουσίαση του έργου για μη εμπορική χρήση και απαγόρευση
δημιουργίας παράγωγου έργου
Attribution non-commercial share alike license – Αναφορά δημιουργού + μη εμπορική χρήση +
όχι παράγωγα έργα (CC BY-NC-ND)
: ίδια με την προηγούμενη με την προσθήκη της επιβολής του
όρου share-alike ( Πηγή : ΤΕΙ Ηπείρου. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης , δείτε την παρουσίαση )

Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου

Οι κύριες κατηγορίες Digital  καναλιών :

1) Media που προσπαθούμε να προσελκύσουμε την προσοχή και ενδιαφέρον μέσω PR και media relations  (Earned Media).

2) Media που ανήκουν σε επιχειρήσεις/brands και περιλαμβάνουν properties όπως websites, blogs, newsletters, white papers, and social media accounts (Owned Media ).

3) Διαφημιστικά δίκτυα display διαφήμισης, pay per click ads αλλά και social κανάλια που φιλοξενούν Paid content του Brand για παράδειγμα τα πολύ γνωστά μας Facebook, Twitter, LinkedIn, & YouTube που μπορούν να προβάλουν sponsored ή paid content της επιχείρησης (Paid Media).

4) Λόγω των social διαδικασιών (sharing  & engagement ) υπάρχουν κανάλια που «δημιουργούν» περιεχόμενο με την συμμετοχή του brand και των social networks ή κοινοτήτων. Το Facebook, Twitter, youtube κ.λπ λόγω του share interaction ανήκουν στα  Shared Media περιεχομένου.

Τα κανάλια που αναφέραμε βρίσκονται σε άμεση αλληλεπίδραση…

H εμφάνιση προωθητικών μηνυμάτων του brand σε paid media μπορεί να λειτουργήσει συνδυαστικά με αντίστοιχα μηνύματα σε Sharing Media αλλά και οργανικές αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Επίσης media που ανήκουν στο brand ή media που χρησιμοποιεί για την προβολή του μπορούν να επηρεάσουν τα shared media ή και το αντίστροφο!

Content Channels – Παραδείγματα

-Custom Social Networks
Παράδειγμα πλατφόρμας :
http://www.ning.com/
-Geo Social Networks
Yelp Yelp, Gowalla Yelp, Gowalla, Facebook Yelp, Gowalla, Facebook Places and Foursquare
-Online Directories
-Webinars
-Websites
-Webcasts (live or on demand streaming )
-Online video
-Blogs
-Microblogging ( TwitterMicroblogging ( Twitter, Tumblr)
-social media
-Social Media Applications
-Paid Ad Networks
-Pay per click
-PR ( Online Press Releases)
-Classified ads
-E-mail
-Enewsletter
-Info graphics
-Recommends web content to its users (StumbleUpon )
-Social Bookmarking ( Delicious )
-Wikis
-RSS (syndication technology )
-Podcast ( video , web films, audio , pdf κ.λπ )
-podcasting simply refers to media files placed on the Internet like mp3, mp4
-Digital media press center

Διαδικασία Content Audit

-Προσδιορίστε τον πιο αποτελεσματικό τρόπο αποφυγής κυρώσεων SEO
-Προσδιορίστε ποιες σελίδες χρειάζονται copywriting / επεξεργασία
-Προσδιορίστε ποιες σελίδες πρέπει να ενημερωθούν και να γίνουν πιο επίκαιρες και δώστε προτεραιότητα σε αυτές
-Προσδιορίστε ποιες σελίδες θα πρέπει να ενοποιηθούν λόγω επικαλυπτόμενων θεμάτων
-Δώστε προτεραιότητα στο περιεχόμενο με βάση μια ποικιλία μετρήσεων (π.χ. visits, conversions, PA, copyscape risk score…)
-Ανακαλύψτε ευκαιρίες για κενά περιεχομένου ( content gap opportunities ) , δημιουργήστε το περιεχόμενο και ενημερώστε αντίστοιχα το editorial calendar
-Προσδιορίστε ποιες σελίδες κατατάσσονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και για ποιες λέξεις-κλειδιά
-Προσδιορίστε ποιες σελίδες θα “πρέπει” να κατατάσσονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και για ποιες λέξεις-κλειδιά
-Ανακαλύψτε τις πιο “δυνατές” σελίδες σας και αναπτύξτε μια στρατηγική για να τις αξιοποιήσετε
-Ανακαλύψτε ΝΕΕΣ ευκαιρίες μάρκετινγκ περιεχομένου
-Ελένξτε προσεκτικά την ποιότητα και την διάρθωση περιεχομένου κατά την αγορά/πώληση ενός ιστότοπου
-Ανακαλύψτε και κατανοήστε επαρκώς το περιεχομένο καθώς και τα κανάλια διανομής του για κάθε νέο σας πελάτη.

Content Marketing – έλενχος SEO Check List

-Το εκάστοτε περιεχόμενο (άρθρο, βίντεο, εικόνα) πρέπει να εστιάζει σε συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και να ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική λέξεων-κλειδιών και το editorial calendar

-Έλενχος και διόρθωση τεχνικών προβλήματων SEO (duplicate content, broken Links/ URLs κλπ κλπ ).

-Το on-page SEO θα πρέπει να έχει εφαρμοστεί όσο γίνεται πιο σωστά (τίτλοι σελίδων, περιγραφές, κείμενα κλπ)

-Το περιεχόμενο του άρθρου καλό είναι να περιλαμβάνει και εικόνες/video ή και άλλες μορφές ίσως και με ενσωματωμένο κώδικα όπως επίσης και τα κατάλληλα social shared buttons

-O Open graph κώδικας στις σελίδες μας θα πρέπει να έχει ελενχθεί και καλό είναι επίσης να εξετάσουμε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουμε και την γλώσσα σήμανσης περιεχομένου Schema.org

-Οι σελίδες μας καλό είναι να περιλαμβάνουν σύνδεσμο προς ένα έγκυρο προφίλ του content editor ή συγγραφέα

-Το περιεχόμενο πρέπει να συνδέεται με άλλες εσωτερικές σελίδες ή και με άλλο digital properties που διαθέτουε χρησιμοποιώντας anchor texts με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.

-Το περιεχόμενο μας πρέπει να είναι ποιοτικό, χρήσιμο , μοναδικό και να υποστηρίζει ή να διευκολύνει τις διαδικασίες δημιουργίας εξωτερικών συνδέσμων ( backlinks ) (Zemanta, αναρτήσεις επισκεπτών, χορηγίες, μηνύματα).

-Το περιεχόμενο πρέπει να υποστήριζει με εύκολο τρόπο τις διαδικασίες διανομής και syndication περιεχομένου σε συνεργάτες ή φιλικά προσκύμενα digital properties μέσω RSS

-Θα πρέπει να ελένξουμε την εγκατάσταση και λειτουργία εργαλείων web analytics και να ορίσουμε τις σημαντικές μετρήσεις απόδοσης του περιεχομένου μας έτσι ώστε να εφαρμόζουμε τακτικά βελτιστοποιήσεις.

Content Marketing – Επισκόπηση

1.Ενημερώστε και επισημάνετε στους συνεργάτες σας την σημαντικότητα του content marketing
2.Μάθετε , αναγνωρίστε το κοινό σας, τα ενδιαφέροντά του, τις προτιμήσεις του
Χαρτογραφήστε τα στάδια αγοράς προϊόντος και δημιουργήστε personas
Θεσπίστε στόχους και conversions !
3.Ανακαλύψτε την κατάλληλη φόρμουλα παραγωγής content
Χαρτογραφήστε τα στάδια αγοράς προϊόντος και δημιουργήστε personas
Θεσπίστε στόχους και conversions !
4.Δημιουργήστε ένα editorial calendar
5.Αξιοποιήστε στο μέγιστο βαθμό το περιεχόμενό σας. Μπορείτε το ίδιο περιεχόμενο να το αναπαράγετε με 5 ή περισσότερους διαφορετικούς τρόπους. Επωφεληθείτε στο μέγιστο βαθμό από την αξία του
6.Δημιουργήστε SEO friendly content
7.Δημιουργήστε τις κατάλληλες διαδικασίες μετρήσεων και reporting
Προσανατολιστείτε στο αποτέλεσμα !

By Giannis Kintzios

Ειδικευόμαστε στο SEO για e-shop , ξενοδοχεία και επιχειρήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας εάν διαθέτε παρουσία στο web

Σχετικά άρθρα :

Στρατηγική SEO

Ποιός είναι ο πιο σημαντικός SEO παράγοντας κατάταξής για το website μας ;

blog google SEO trends

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *